Thursday 29 December 2016

Η Ντέμπυ Ρέινολντς πεθαίνει μετά από εγκεφαλικό


Η Ντέμπυ Ρέινολντς πεθαίνει μόλις μια μέρα μετά το θάνατο της κόρης της, Κάρι Φίσερ. 
Η Ρέινολντς μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο του Λος Άντζελες νωρίς σήμερα ύστερα από πολλαπλά εγκεφαλικά.
Το ΤΜΖ αναφέρει ότι το επίγον περιστατικό έλαβε χώρα ενώ η 84χρονη βρισκόταν στο σπίτι του γιου της Τοντ στο Μπέβελι Χιλς, όπου κανόνιζαν για την κηδεία της Φίσερ.

Επιβεβαίωσε το θάνατο της Ρέινολντς στο Variety, λέγοντας απλά: "Ήθελε να είναι με την Κάρι".
Αποκάλυωε επίσης στο CNN ότι η τελευταία τους συζήτηση είχε να κάνει με την θανούσα κόρη της.
"Η μητέρα μου απεβίωσε μόλις πριν λίγο. Μου μίλησε σήμερα το πρωί και μου είπε ότι της λείπει η Κάρι" είπε "Τώρα είναι με την Κάρι".
Αμέσως μετά τη διέρρευση των νέων, η θετή κόρη της Ρέινολντς, η Τζόλι, ανάρτησε μια θλιβερή δήλωση στο Twitter.
"Καλό ταξίδι μαμά" έγραψε μαζί με μια φωτογραφία μαζί της.
Η Ρέινολντς ήταν πρωταγωνίστρια σε μιούζικαλ και κομωδίες του Χόλυγουντ στη δεκαετία του '50 και του '60, μεταξύ των οποίων και του "Singin' in the Rain".
Έλαβε υποψηφιότητα για το βραβείο καλύτερης ηθοποιού για το μιούζικαλ του 1964 The Unsinkable Molly Brown και έλαβε το βραβείο Jean Hersholt Humanitarian, πέρυσι.
Είναι λογικό πως η Ρέινολντς τρελάθηκε με το θάνατο της Φίσερ την Τρίτη το πρωί (τοπική ώρα Λος Άντζελες), έχοντας υποστεί ισχυρή καρδιακή προσβολή την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια πτήσης από το Λονδίνο.

Μετά το θάνατο, η Ρέινολντς απέδωσε φόρο τιμής στην κόρη της μέσω Facebook, γράφοντας:
"Ευχαριστώ όλους όσους αγκάλιασαν τα χαρίσματα και το ταλέντο της πολυαγαπημένης και καταπληκτικής κόρης μου. Είμαι ευγνώμων για τις σκέψεις και τις προσευχές σας που την οδηγούν στην επόμενη στάση της. Με αγάπη, η μητέρα της Κάρι".
Η Ρέινολντς και η Φίσερ ήταν κοντά τα τελευταία χρόνια, αλλά σε μια κοινή συνένευξη στην Όπρα το 2011, η Φίσερ αποκάλυψε: "Είχαμε μια αρκετά άστατη σχέση παλαιότερα, όταν ήμουν 20 ετών".
"Δεν ήθελα να είμαι κοντά της", είπε, "Δεν ήθελα να είμαι η κόρη της Ντέμπι Ρέινολντς".
Η Ρέινολντς αποκρίθηκε λέγοντας: "Είναι πολύ δύσκολο όταν το παιδί σου δεν θέλει να σου μιλήσει, ενώ εσύ θέλεις να τους μιλήσεις και θέλεις να τα αγγίξεις, να τα κρατήσεις.
Ήταν πλήρης αποξένωση. Δε μου μίλησε για μάλλον 10 χρόνια. Αυτό ήταν το πιο δύσκολο διάστημα από όλα. Πολύ οδυνηρό, πού σπαρακτικό".

Πηγή: http://www.news.com.au

No comments:

Post a Comment