Thursday 10 March 2016

Μασονικά σύμβολα στο ναό της Παναγίας Ελευθερώτριας του Διδυμοτείχου...!

Ο ναός της Παναγίας Ελευθερώτριας του Διδυμοτείχου. το άγαλμα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου και πίσω του στο βιτρό τζάμι στην πρόσοψη του ναού μπορεί κανείς να διακρίνει το μασονικό σύμβολο
 Το περασμένο καλοκαίρι (2015) επισκέφτηκα την Ελλάδα. Πέρασα τον περισσότερο καιρό μου φυσικά στο χωριό μου την Κυανή (10χλμ από το Διδυμότειχο). Καθώς ήμουν μια μέρα στο Διδυμότειχο, επισκέφτηκα και την εκκλησία της Παναγίας της Ελευθερώτριας, που είναι το στολίδι της πόλης του Διδυμοτείχου! Πήγαμε μέσα με τη γυναίκα μου, ανάψαμε ένα κερί και βγήκαμε έξω
για να πάμε για καφέ. Παλαιότερα, είχα μιλήσει στη γυναίκα μου για τα μασωνικά σύμβολα και τον (πιθανό) ρόλο των μασόνων ανά τον κόσμο. Αν και υποτείθεται ότι εγώ ξέρω περισσότερα για τους μασώνους και εύκολα θα αναγνώριζα κάτι ανάλογο, εκείνη τη μέρα δεν πρόσεξα κάτι σημαντικό που το πρόσεξε όμως η γυναίκα μου! Μου έδειξε να κοιτάξω στα βιτρό τζάμια του ναού λέγοντάς μου: "Μασονικά σύμβολα δεν είναι αυτά; Έπρεπε να βρίσκονται σε εκκλησία; Μπερδεύομαι λιγάκι!" μου είπε με χαρατκηριστική απορία. Γύρισα και κοίταξα λοιπόν, πιστεύοντας ότι είχε κάνει λάθος, στο τζάμι αριστερά της πρόσοψης του ναού, που μου είχε υποδείξει. Προς μεγάλη μου έκπληξη είδα την πυραμίδα με τον οφθαλμό της Θείας Πρόνοιας! Κοίταξα προς την άλλη μεριά, στο άλλο τζάμι της πρόσοψης και είδα το σύμβολο του μασονικού γνώμωνα και διαβήτη! Έχω μπερδευτεί για να πω την αλήθεια! Τι δουλειά έχουν τα μασονικά σύμβολα σε μια εκκλησία; Ποιος τα επέτρεψε να είναι εκεί; Ο ναός μήπως χτίστηκε (και) με έξοδα μασόνων, οι οποίοι ως αντάλλαγμα ζήτησαν τα σύμβολα των πιστεύων τους πρώτη μούρη;
Ανεξάρτητα από το εάν ο τεκτονισμός δηλώνει επίσημα πως δεν είναι θρησκεία ή υποκατάστατο θρησκείας και δεν αναγκάζει τα μέλη της να απαρνηθούν τη δική τους θρησκεία, δεν είναι λίγα τα παραδείγματα στα οποία τα μέλη του τεκτονισμού, δρουν με τρόπο αντίθετο και εναντίον διάφορων θρησκειών (ιδιαίτερα του Χριστιανισμού). Τόσο η καθολική όσο και η ορθόδοξη εκκλησία, είναι κάθετα αντίθετες στον τεκτονισμό. Πως είναι δυνατόν ωστόσο, να φέρει ένας ορθόδοξος ναός τα σύμβολά του; Επίσης δεν είναι λίγες οι φορές, κατά τις οποίες ο τεκτονισμός έχει τεθεί υπαίτιος θεωριών συνωμοσίας ενάντια του πληθυσμού της γης. Έχοντας εισχωρήσει στελέχη του σε ζωτικά σημεία στην πολιτική ηγεσία, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης κλπ, έχει καταφέρει να κυριαρχεί παντού και να περνά στο μυαλό του κόσμου ότι αυτός πιστεύει και εκπροσωπεί. 
Με όλα τα παραπάνω στο μυαλό λοιπόν, το ερώτημα παραμένει: Τι δουλειά έχουν τεκτονικά σύμβολα στο ναό της Παναγίας της Ελευθερώτριας; Γιατί κανείς τόσα χρόνια δεν τα "πρόσεξε" και πως το δέχονται αυτό οι ορθόδοξοι ιερείς της περιοχής μας; Δείτε και μόνοι σας τις φωτιγραφίες και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα...

Ο οφθαλμός της Θείας Πρόνοιας. Το μάτι που τα βλέπει όλα.

 
Ο μασονικός γνώμωνας και διαβήτης


Φιλικά 
Χριστόδουλος

No comments:

Post a Comment